Senaste nytt

BA 787 Livetråd - följ allt när det händer...

Ursäkta att det varit dåligt med uppdateringar. Det har varit ont om nät och datorer... Däremot är kameran fulltankad med bilder. Charles postade ett väl valt urval, men några till kommer nog senare. Ska även se till att processa dem lite mer än vad de där är, som kommer rakt ur kameran.

Efter vår middag spenderade vi ca 50 minuter på att vänta på Uber, som inte dök upp. Så istället blev det två taxis till hotellen på LHR.

Charles SMS:ade mig just och meddelade att han blev walked på Radisson, så han är på väg över till Hilton LHR T5 nu. Lite surt kan man ju tycka.

Vi har hursomhelst haft en kanondag här. Jag vet inte om den går att jämföra med förra helgens upplevelse - de är så vitt skilda, men det har varit riktigt bra!

Tråkigt att uber inte funka, har aldrog hänt mig, provade ni att ringa chauffören?
Vr det bra käk på gastropuben ni va på? Har de nån hemsida?

Dagen började med vissa problem vid incheckningen då några som var bokade i World Traveller Plus hade flyttats ett stort antal rader längre bakåt i planet. Men Annika tog tag i problemet och nya boardingkort kommer vänta vid gaten.

Nu är vi i Galleries First loungen på Heathrow, njuter av frukost och Taittinger champagne. Skål från London!

IMG_9988.jpg

IMG_9983.jpg

Hälsningar från Galleries south. Sitter nu och tar det lugnt. För övrigt så funkade Uber strålande. 10 min väntan och sedan en trevlig A8 till flygplatsen. Hittade en rabattkod också som gav £20 rabatt så £55 till Heathrow. :)

Hälsningar från Galleries south. Sitter nu och tar det lugnt. För övrigt så funkade Uber strålande. 10 min väntan och sedan en trevlig A8 till flygplatsen. Hittade en rabattkod också som gav £20 rabatt så £55 till Heathrow. :)

En till hälsning från Galleries South! Flög 787 igår och det var imponerande!

Synd att mitt inkommande flyg var så sent.
Hade tänkt säga hej åtminstående innan min flight lämnade.
Fick nästa springa till gaten och hann inte med något loungebesök. Försökte bli ombokad till eran flight men gick inte.

Jag ska följa er på min skärm och tänka att just nu sitter det 20 bc individer ombord med champagnerosiga kinder och skålar högljutt :)

Nyss hemkommen och sitter på låset till check-in för morgondagens 787 ARN-LHR då seatmap inte lirar boll.
Tack för en fantastisk helg till alla nya och gamla bekanta, men framförallt BA och Annika för allt hårt arbete framför och bakom kulisserna som gjort denna weekend möjlig. Vi ses snart hoppas jag.

Toppen