Senaste nytt

Tjäna upp till 52.100 Flying Blue miles med AVIS

Jag har mottagit för 3 utav 4 hyror. Det är den svenska som krånglar de övriga är bokade i USA och sen via Flying blue hemsidan.

Nu har poängen för mina två första hyror dykt upp, dock utan onlinebonus. Den tredje hyran har jag redan fått krediterad (5000 + 500) så i morgon kommer jag våga hyra Avis igen.

Date of last transaction 08-07-2013

03-05-2013 PROMOTION AVIS 2000
03-05-2013 CAR RENTAL AVIS 500
19-04-2013 CAR RENTAL AVIS 500

Har gjort tre hyror (Kanada och Sverige), senaste för ett par månader sedan och inte fått ett enda poäng. Har inte plöjt igenom hela tråden men har sett att några har fått in lite poäng. Har ni gjort detta efter att ha uppmärksammat KLM/AVIS eller löste det av sig självt? Några verkar ju försökt kontakta dem utan ett vettigt svar.

Vill bara tillägga att jag kan inte begripa hur man kan missköta en kampanj som de lyckats med... finns inte en möjlighet att jag ger FB en chans till om de inte kammar till sig. Kan tyckas småaktigt men sådant här gör mig helt vansinnig och jag var beredd att ge dem chans igen efter matchning med EBG. Finns dock inte på kartan för tillfället. Måste ge en eloge till EB som alltid leverar med sina olika kampanjer; dubbla poäng vissa helger, Pointbooster, shopping och allt vad de brukar ha för sig. Inte minst hyrbilskampanjer :)

Måste ge en eloge till EB som alltid leverar med sina olika kampanjer; dubbla poäng vissa helger, Pointbooster, shopping och allt vad de brukar ha för sig. Inte minst hyrbilskampanjer :)

Ha!
Jag har motsvarande problem med Avis Eurobonuskampanj, SAS AWD gav väldigt bra pris på 2 endagarshyror,
bonusen för den andra hyran lyser efter 4 månader fortfarande med sin frånvaro.
Benefits for EuroBonus Customers

Det här är resultatet hittills av två hyror, saknar 100 p i guldbonus samt ev 2x 100p i online bokningsbous.
Någon som vet om man brukar få den om man bokar via Avis-flyingblue.com?

Ja, man skal få onlinebonus via avis-flyingblue.com. For min del har Avis nesten klart å gi meg alle mine miles for april etter at jeg endelig fikk svar fra Avis Europa per e-post.

Det vil si, jeg har fått følgende miles så langt:
- 1. leie:
06-04-2013 PROMOTION AVIS 100
05-04-2013 PROMOTION AVIS 100
05-04-2013 CAR RENTAL AVIS 500

- 2. leie:
20-04-2013 PROMOTION AVIS 100
19-04-2013 PROMOTION AVIS 2000

Nu har poängen för mina två första hyror dykt upp, dock utan onlinebonus. Den tredje hyran har jag redan fått krediterad (5000 + 500) så i morgon kommer jag våga hyra Avis igen.

Date of last transaction 08-07-2013

03-05-2013 PROMOTION AVIS 2000
03-05-2013 CAR RENTAL AVIS 500

Fick du rätt antal poäng för den 4:e hyran?

Fortfarande ingenting utom baspoäng här.

Efter en massa mailande till Avis, som på senaste tiden svarat ganska snabbt, har jag äntligen
lyckats få alla poäng som fattas.
Om det är Avis eller Flyingblue som strulat är svårt att säga, Avis har vid varje kontakt hävdat
att poängen är överförda och sagt att Air France bekräftat att de kommer att vara på kontot inom 24-48timmar.
Fast inget har skett förrän nu.

Efter en massa mailande till Avis, som på senaste tiden svarat ganska snabbt, har jag äntligen
lyckats få alla poäng som fattas.
Om det är Avis eller Flyingblue som strulat är svårt att säga, Avis har vid varje kontakt hävdat
att poängen är överförda och sagt att Air France bekräftat att de kommer att vara på kontot inom 24-48timmar.
Fast inget har skett förrän nu.
Vart mailade du? Väntar fortfarande på två hyror i Sverige utav totalt 6 stycken.

Toppen