Senaste nytt

Vi som åker Boeing 787 till London - Planering av program

Gråter av lycka för er som får uppleva detta!
Vilket jobb av Concorde, Björnström och alla andra som varit inblandade i detta!

Lördag 10 augusti

Samling på London Paddington Station 08:30, avfärd mot Cardiff 08:45.
Ankomst Cardiff Central 10:47,
Vi behöver själva ta oss och bekosta transporten till och från Cardiff och BAMC. First Great Western kör direkt tåg mellan Paddington och Cardiff Central.
/Concorde
Vi bokar väl F på tåget?

Concorde, exakt vilket tåg är det du tycker vi ska ta på hemresan, hittar inget som går de tider du föreslog.

edit: nvm, deras site verkar ta lite godtyckliga datum, så den gav mig visst förslag på retur SÖNDAG istället för lördag som jag bad om.

Last edited:
Som sagt - jag tror ni kommer få en riktigt fantastisk helg med British Airways. Det är många timmars planering från många inblandade både hos BusinessClass.se, British Airways och resebyrån Solfaktor. Stort tack till Concorde som drog i rätt spakar och fick detta på plats.

Tror ni får bjuda honom på Champagne i London ;)

Imponerande sällskapsresa! Sätter ribban högt för framtida evenamang! Snyggt jobbat!
Jag ser er på vägen hem.........:cool:

Concorde, exakt vilket tåg är det du tycker vi ska ta på hemresan, hittar inget som går de tider du föreslog.

edit: nvm, deras site verkar ta lite godtyckliga datum, så den gav mig visst förslag på retur SÖNDAG istället för lördag som jag bad om.

Utresa:
Origin:London Paddington, 08:45
Destination:Cardiff Central, 10:47
Date:Sat 10 Aug 2013 Changes:0 Duration:2:02hrs
Valid only on your chosen service. Not refundable. Changeable prior to date of travel for a fee.

Returresa:
Origin:Cardiff Central, 16:25
Destination:London Paddington, 18:32
Date:Sat 10 Aug 2013 Changes:0 Duration:2:07hrs
Valid only on your chosen service. Not refundable. Changeable prior to date of travel for a fee.

Det går ett tåg 15:25 också, men det hinner vi inte med troligtvis.

Vänta med att köpa tågbiljetter! Kollar om vi kan hyra en egen liten buss. 20x60GBP=1200. Lär vara bra mycket billigare med buss.

Toppen