Senaste nytt

Avianca / Taca - LifeMiles

Vet inte om folk här redan vet om detta men man kan boka SQ A380 i Suites via LifeMiles.
Verkar dock vara T-14 som gäller, precis som LH.

Sydney - Singapore / SQ222 (Airbus A380)
Kostnad: 65.000 Miles

26.000 Miles + 714$ (totalt: 1104$ (med skatter) vid köp av Miles vid kampanj.)
65.00 Miles (totalt 1075$ (med skatter) vid köp av Miles vid kampanj.)

SQ 222.png

Last edited:
Någon som har ett telefonnummer som fungerar och är brusfritt till support?

Hittade ett nummer som verkade rätt men det brusade så mycket att jag inte hörde en smack.
Kan man ringa den där linjen för döva? Borde väl vara smidigast:confused:

Last edited:
Senaste tre dagarna får jag detta felmeddelande varje gång jag försöker boka något:

Skärmavbild 2013-07-27 kl. 19.41.53.png

Problem med hemsidan eller mitt konto?
Jag är aningen trött på att återigen ringa till USA och tjata på dem.....

Är ganska stressad att boka en bonusresa, men lifemiles tycks ständigt krångla till det för mig (90% av alla bokningar + avbokningar krånglar).

Senaste tre dagarna får jag detta felmeddelande varje gång jag försöker boka något:

Visa bifogad bild 17670

Problem med hemsidan eller mitt konto?
Jag är aningen trött på att återigen ringa till USA och tjata på dem.....

Är ganska stressad att boka en bonusresa, men lifemiles tycks ständigt krångla till det för mig (90% av alla bokningar + avbokningar krånglar).

Jag upplever precis samma problem. Spelar ingen roll vad jag försöker "boka/kolla pris på". Skapligt irriterande.

Ändå skönt att det finns flera som upplever samma problem. Var lite rädd att man stött på patrull igen med Avianca...:p

Får väl ringa igen då, eller försöka med mail... :)

Är det någon mer med detta problem? Fungerar fortfarande inte att gå vidare med mitt köp på Lifemiles hemsida. Det var ju så smidigt att slippa prata med en bokningsagent.....

Skulle åtminstone vara trevligt att få en ungefärlig uppskattning av vad skatterna för min bokning ska landa på, så jag slipper ringa flera gånger :eek:

Provade att söka lite olika på lifemiles just nu och "vanliga" bokningar över atlanten eller liknande med säg LH fungerar fint och jag kommer hela vägen till där man ska skriva in sitt kortnummer. Däremot får jag nästan alltid upp samma error sida som du när jag har med ett segment på SQ i long-haul.

Provade att söka lite olika på lifemiles just nu och "vanliga" bokningar över atlanten eller liknande med säg LH fungerar fint och jag kommer hela vägen till där man ska skriva in sitt kortnummer. Däremot får jag nästan alltid upp samma error sida som du när jag har med ett segment på SQ i long-haul.

Jag har greppat problemet nu... Jag söker MIL för Milano, och väljer olika flygplatser på ditväg/hemväg... Systemet tolkar det som open-jaw och därför fungerar det inte.

Jag får boka två separata enkelresor istället

Toppen