Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Menzies Lounge på Landvetter är relativt glesbefolkad denna måndagkväll. Airberlin, Finnair och BA har flygningar inom en dryg halvtimme från varandra så det kommer nog dyka upp en del folk så småningom.

Sitter denna kväll på 01A men det ger tyvärr inte så mycket extra i en all economykabin ombord airberlin. 01B blockades dock när jag valde plats vid biljettköp hos AB och låses antagligen upp som en av de sista, eller om någon faktiskt vill betala för att sitta där (premium seat, kostar att boka).

Blev ett kort stopp i AF-loungen på Berlin-Tegel. Av någon anledning använder sig airberlin av den... Inte mig emot.

Sitter nu i en tredjepartslounge i Abu Dhabi. Man hade tydligen inte access till Etihads lounge i T3 som AB Gold även om det står airberlin på en skylt utanför. Gick därför tillbaka till T1 för en kaffe och lite frukt.

I BKK domestic Thai loungen på väg till UBP. nu är det upp till risfälten några dagar innan det blir BKK igen

BusinessClass.se Loungen™ 2013

B-Lounge (i mer än en bemärkelse) CPH, i väntan på försenat SK997 mot PVG. SL stängt för städning, öppnar "om en dag eller två igen".

Nej, men det skulle vara en "liten renovering". En vecka kanske? Det är väl sedvanlig golvslipning och smååtgärder. Fåtöljerna börjar bli rejält slitna nu.

Tack för inputen. Tänkte åka en runda någonstans med de tre barnen sista semesterveckan och både de och jag tycker det är mycket roligare om "riktiga" loungen är öppen. :)

Senator lounge B i väntan på Thai, ska bli skoj att få prova F i A380n.

Kvinnan i incheckningen på CPH tyckte vi var konstiga som åker CPH-FRA-BKK-HKG-HND när SAS har direktflyg till Tokyo, valde att inte kommentera de hela.

Last edited:
Perra, god tur - jeg forstår ikke din routing, - er du nu i FRA (vel næppe i CPH) ? Glemte du 1 stop i Frankfurt (der flyver vel ingen A380 til CPH (endnu)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen