Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då var man i SL loungen i CPH igen efter en något försenad avgång från GOT med SK449. knappt halvfull MD82 och vi var bara fyra pax i flex. Ett skrämmande förfall här i loungen INGEN citron till min GT och slut på den röde korven. Tror jag måste ta minst 2 GT för att klara detta. Om de bara kunde komma in med Citron snart, :rolleyes:

Tyvärr upptaget vid BC bordet så det fick bli lugna avdelningen istället.

JFK T8 AA Flagship Lounge. Käkar frukost med Diane Keaton (nåja hon sitter nära iaf :))
Loungevärdinnan var snäll seatblockade brevid mig efter Equipment change från 757 till 767-300

BH-Hörnan idag på CPH ser ganska död ut. Jag chansar att en kan vara medlem, (andra paret) skulle jag anta är en tjej och en kille där killen vill ha en skön stol och tjejen lite fina tidningar att se på. De kan även vara gifta. Om någon är medlem, rätta mig gärna.

Godmorgon från SAS Business Lounge, Kastrup. Scandinavian stängd för renovering, har en känsla av att det kan bli skapligt packat här. Frukost inför SK2813. MD80 till Alicante, 21A och C är fixade.

Hälsningar från SAS SL ARN. Förbereder mig för den smärtsamma resan mot Tbilisi (som jag ska angöra kl. 04:00 imorgon). Först ut är LO458 mot WAW.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen