Senaste nytt

Fredagstråden™

Sommar v2.0 har kommit till Kiruna!
Den förra, v1.0, var i slutet av maj...
Gjorde klart dagens jobb och skyndade till Camp Ripans uteservering för ett par kalla i solen.
Inte ett moln så långt ögat når.
Melleruds pilsner på ingång...

Attachments

• DSC_7186.jpg
    DSC_7186.jpg
    199 KB · Visningar: 350
Ah, man fikk booket billetter kl 08.30, 09.30 var man på flyplassen og 10.30 var man i luften.... Norge er vakkert!

9350122923_351f45b8ba_c.jpg

Gjorde en lite annorlunda resa idag. Tog en liten biltur utanför Kiruna på Vuolosjärvivägen. En liten nätt tur på ca 38 km...
Snacka om att man fick finlira i 5-10 km/h den sista halvmilen. "Vägen" var full av överraskningar...

Imorgon hyrbil ner till Luleå på jobb och BC-träff på Bishops Arms. Vi verkar bli en 5-6 pers. Ska bli trevligt!
Blir att bo på Quality Hotel för att få mina första poäng i Nordic Choice Club.

Karta.JPG DSC_7214_red.jpg
DSC_7219_red.jpg DSC_7243_red.jpg
DSC_7247_b_red.jpg DSC_7259_red.jpg
DSC_7263_red.jpg

Ligger och har svårt att somna. Sista dagen på semestern och jag funderar på att sy ihop en lite trip till USA över en helg för att testa LH F. Enda problemet är att det är så mycket som händer nu, så jag törs inte boka upp mig. :(

Får prata med FruAgehall när hon vaknar och se om jag får OK på att bränna lite poäng för att testa LH F.

Tung start på dagen efter en AW med jobbet igår. Det positiva är att det bara är 6 timmar kvar av arbetsdagen...

Firar som vanligt min fredag med att jobba, och ska jobba hela helgen. Men ikväll ska jag göra sushi med syrrans ungar och dricka en god riesling så det finns helt klart höjdpunkter att se fram emot.
Och jo, jag firade ju fredan med en ren uniformsskjorta också, det gäller att lyxa till det ibland ;)

Toppen