simon_says91
Medlem
Man måste ha en bokad tur o retur på samma bokningsnummer
OT nu sitter jag o njuter av en Berliner i solen i Berlin
hemresa TXL 21:05 via CPH till ARN. Så om någon flyger sista flighten 22:45 från CPH säg till 
Nu får vi se hur de här gårflyget 21:05 från Berlin till Cph va en timme sent så sas valde att boks om mig då jag skulle missa sista flighten till Arlanda från CPH. SAS ber mig gå till Lufthansa som gav mig plats på sista airberlin flyget. Kom ombord sist o fick ändå plats 12F vid nödutgången. Vad kan man tänkas gäller här? Sas måste ju ändå ge mig mina poäng för min egentliga resa? Annars ryker min Bonus Challange
![]()
Antar att den inte skulle räknas ,andra har fått sina räknade som ordinarie flight men det har inte jag. Däremot har jag klagat och fått poäng extra för liknande saker. (fick 10k poäng för att klaga pga ombokning GOT-BGO). Nu ser jag att jag inte kan checka in för hemresan av min snabba T/R till CPH. Senast det skedde fanns inte hemresan, så jag börjar bli skrajsen att jag blir fast i Köpenhamn eller får åka något annat hem. Hoppas på SAS IT och inte att jag hamnar i samma sits som dig.
Känns lite lönlöst om det går att klaga till sig liknande poäng eller mer än vad folk får bör bonus challenge. Särskilt nu när alla poäng ändå är extra poäng eller vad de kallas.
21.00, aldrig varit med om det tidigare och har alltid kunnat checka in hemresan med. Blev lite skraj att den skulle ställas in. Ringde tidigare imorse och då fick jag svar att anledningen till att det inte går att checka in hem är för jag måste resa ut först. Är det vanligt för just CPH? Eller om det är pga BGO eller någon vajsing. BGO-CPH-MXP har gått galant.Vilken tid avgår din fligth från CPH? hade samma problem igår nämligen men dom kunde checka in mig på Berlin. Suger om man ändå inte får sina baspoäng... Ska ringa och klaga![]()