Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vidare hemåt, T5 LHR Galleries S, god beläggning, äter nog här innan avg hemåt, tycker BA tappat rejält på maten sedan nyår, tillfälligheter? kanske.

Vidare hemåt, T5 LHR Galleries S, god beläggning, äter nog här innan avg hemåt, tycker BA tappat rejält på maten sedan nyår, tillfälligheter? kanske.
Dom har bytt cateringleverantör. Finns en tråd på FT med flera hundra inlägg då folk spyr galla över hur dåligt det blivit (speciellt i Flounge)

Frukost i SN-loungen, BRU. På väg hemåt efter ett par intensiva dagar (och tillhörande blöta nätter) - först ut är SK594 till CPH (MD-80!).

Sitter i BC.se hörna i SAS Scandinavian lounge på Arlanda T5.
Det är lugnt i loungen denna lördag förmiddag.

Jag såg United plan parkerad vid gate 18. De borde ha gått för länge sedan (09:05). Jag undrar varför.
På informationstavlan står det "Gate closed".

Hälsningar från SL CPH. Sitter och blickar ut över bc.se-hörnan, som har ett par besökare (ser ingen tag, och har glömt min egen). Strålande solsken, vilket Bryssel knappast bjöd på. Inväntar SK1422 mot ARN.

Snabbvisit i Air Canadas Maple Leaf lounge på YUL. Fick stå en hel timme i passkontrollen till följd av underbemanning pga dålig ekonomi. :mad:
Endast 3 luckor öppna.
Strax boarding, AC750 till LGA.

Scandinavian Lounge, CPH. SK408 kl 15:25, därefter premiär med NextJet för min del. Irriterande att SAS inte kunde checka mig in hela vägen till Kramfors.

Är i Senator lounge i FRA i väntan på nästa flight till MAD. Bra lounge tycker jag: sköna fåtöljer, helt ok utbud av mat, snacks och dryck men framför allt en riktigt bra utsikt!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen