Dom har bytt cateringleverantör. Finns en tråd på FT med flera hundra inlägg då folk spyr galla över hur dåligt det blivit (speciellt i Flounge)Ron Santo skrev:Vidare hemåt, T5 LHR Galleries S, god beläggning, äter nog här innan avg hemåt, tycker BA tappat rejält på maten sedan nyår, tillfälligheter? kanske.Klicka för att utvidga...
Perra skrev:Lounge no 77 på PVG ska gå bort och prova Air Chinas oxåKlicka för att utvidga...
ErikOM skrev:Är i Senator lounge i FRA i väntan på nästa flight till MAD. Bra lounge tycker jag: sköna fåtöljer, helt ok utbud av mat, snacks och dryck men framför allt en riktigt bra utsikt!Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Kom du in i Air China's med boarding och guldkort bara? Till 77:an får man ju alltid en biljett, så jag har aldrig provat den andra eller ens provat att gå ut o sen in igen.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Rejält sliten och dessutom mörbultad efter en dryg timme ombord på Nextjets ATR-72. Enormt lång inflygning (måste ha varit 20 min) som nästan gjorde mig döv. Nej, jag avundas inte stackarna som flyger från Hemavan, Vilhelmina, Kramfors, Gällivare m fl orter med detta bolag och deras slitna kärror.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Hjälpte inte Bose hörlurarna? Blev förvisso lite sugen nu på att boka en resa med ATR bara för att testa.Klicka för att utvidga...