Dr. Miles
Expert
Idag är onsdag så...Vad grym du är jag hinner inte till Tokyo![]()
![]()
Idag är onsdag så...Vad grym du är jag hinner inte till Tokyo![]()
![]()
Ja, för komplicerad routing med dedikerat flightnummer går det nästan omöjligt att boka som ett normalpris hos LifeMiles.Känns som om mitt beslut att skippa kampanjerna var rätt... verkar alltför krångligt att boka med LifeMiles för min smak, och skulle man behöva ändra så är det nog 10 gånger värre?
USDM kan man iaf lite på eftersom de är flexibla både med bokning, ombokning och återbetalning. Får se vad man ska göra när USDM lämnar *A... hmm..
Det gick inte att boka segment per segment via telefon även om LifeMiles webbsida visade ledig stol på varje flight som jag ville boka.
Jo, det gick att boka som jag ville men det var helt annat pris. Summan av 3 olika flighter trots att det var ingen stopover.
Det ser ut som LifeMiles agenterna kan endast boka de routings som deras dator visar (samma som på webbsidan), alla andra routings räknas som kombination av flera bonusresor...![]()
Svårt att säga. Men vi hoppas på att det var ett språkproblem och jumbooze fixar det galant.Låter illa, kände du att det var ett språkproblem eller kände du att de "förstod dig" men att systemet inte ville?
Känns som om mitt beslut att skippa kampanjerna var rätt... verkar alltför krångligt att boka med LifeMiles för min smak, och skulle man behöva ändra så är det nog 10 gånger värre?
USDM kan man iaf lite på eftersom de är flexibla både med bokning, ombokning och återbetalning. Får se vad man ska göra när USDM lämnar *A... hmm..
Tycker redan det är RIKTIGT bra!![]()