seaplanepilot
New member
När jag söker inrikes resor på SAS hemsida ger de flighter som trafikeras av Blue1 inga bokningsklasser, ej heller visas antalet EB-poäng.
Någon som vet varför?
Någon som vet varför?
Mauricio skrev:Oj! Då vet jag vilka linjer jag skall undvika att boka flyg påKlicka för att utvidga...
SeaPlanePilot skrev:När jag söker inrikes resor på SAS hemsida ger de flighter som trafikeras av Blue1 inga bokningsklasser, ej heller visas antalet EB-poäng.Någon som vet varför?Klicka för att utvidga...
SeaPlanePilot skrev:När jag söker inrikes resor på SAS hemsida ger de flighter som trafikeras av Blue1 inga bokningsklasser, ej heller visas antalet EB-poäng.Någon som vet varför?Klicka för att utvidga...
Gustaf Boo Callert skrev:Fasen vad segt det går att få in poäng från SAS-flight operated by blue1, flög ARN-AGH för två v sen ca och poängen har fortfarande inte trillat in (returen AGH-ARN m standard 736 kom in direkt).Någon som har liknande erfarenhet?/GKlicka för att utvidga...
Martin Andersson skrev:Ibland undrar man ju hur detta hänger ihop. Om resan är bokad hos SAS, har SK flightnummer etc. Vad spelar det för roll om SAS hyrt in extra kapacitet från andra flygbolag? Tänker då på intjäning Eurobonus. Antar att det är wet lease vi pratar om men ändå?!?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Ja, fick efterregistrera ett segment HEL-ARN efter att poängen inte kommit in efter två veckor.Klicka för att utvidga...
Gustaf Boo Callert skrev:Fasen vad segt det går att få in poäng från SAS-flight operated by blue1, flög ARN-AGH för två v sen ca och poängen har fortfarande inte trillat in (returen AGH-ARN m standard 736 kom in direkt).Någon som har liknande erfarenhet?/GKlicka för att utvidga...