Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Reste ARN - OSL - EWR - ARN mellan den 1:a feb och 3:e feb. Har fått in poäng samt de trippla poängen för ARN - OSL. Avseende OSL- EWR har jag inte fått några poäng alls men för EWR - ARN har jag fått poäng men inte den trippla bonusen. Väldigt märkligt. F.ö. Bokades biljetterna enligt konstens alla regler för trippelbonusen.

Där trillade det in lite oväntade trippelpoäng för två TXL-resor. Den ena var bokad i oktober och den andra i början av december, men båda bokades om under december. Dock gjordes den ena ombokningen innan erbjudandet skickades ut. Lite oväntat, men EBG är bärgat!

Då har man några "onödiga" flygningar för att nå guld inbokade kommande veckor, fast det finns väl aldrig några onödiga flygningar. Det här blir ju t.ex. tidigarelagda tillfällen att prova loungelyxen. :)

Fick precis också poäng för en EWR-ARN som bokades i höstas före erbjudandet men flögs i början av januari. Lite oväntat, det måste medges. Nu är EBG säkrat så det räcker och blir över...

Fick precis också poäng för en EWR-ARN som bokades i höstas före erbjudandet men flögs i början av januari. Lite oväntat, det måste medges. Nu är EBG säkrat så det räcker och blir över...

Märkligt, jag fick erbjudandet i dec och flög GOT-OSL-EWR tor i slutet av januari men har inte fått de trippla poängen än. Verkar vara lite random när de kommer...

Edit: nu trillade poängen in. Tack SAS!

Last edited:
Då trillade det in 2 x 8510 för OSL-EWR-OSL i mitten av januari. Resan var bokad innan erbjudandet och helt plötsligt är jag bara 9000 från EBG. Dessvärre har jag bara fram till 30 april på mig, så det känns svårt.

Instämmer i kören, fick i natt in 2x3450 extra baspoäng för ARN-LIN-ARN, reste i januari 2013, bokat oktober 2012. Tack för det, guld närmar sig..

Då trillade det in 2 x 8510 för OSL-EWR-OSL i mitten av januari. Resan var bokad innan erbjudandet och helt plötsligt är jag bara 9000 från EBG. Dessvärre har jag bara fram till 30 april på mig, så det känns svårt.

Du behöver alltså 3000 poäng före den 15/3... borde väl gå att fixa. en tor tyskland via CPH i ekonomi extra och du är hemma med halmen... alternativt en tor Zurich på sas metall så får du exakt 3000 poäng i ekonomi (bokningsklass M, H, Q, E, W, U, K, L, T, G, O, V).

Hoppsan. Jag hade gett upp de här poängen, men nu är jag ju helt plötsligt EBG!

Firade med att gå in och förboka sittplats i eco på kommande Köpenhamnstripp.

Du behöver alltså 3000 poäng före den 15/3... borde väl gå att fixa. en tor tyskland via CPH i ekonomi extra och du är hemma med halmen... alternativt en tor Zurich på sas metall så får du exakt 3000 poäng i ekonomi (bokningsklass M, H, Q, E, W, U, K, L, T, G, O, V).

Ja, jo..Är dock tveksam till att det är så. Har inte fått för OSL-ARN-KLR-ARN-OSL som jag reste tidigare i februari, men å andra sidan fick jag ju 3x-poängen nu för en resa i januari. Detta gör mig ju lite osäker. Är nog bäst att ringa EB, så jag verkligen vet om det finns en chans att nå EBG utan att bränna 10k.

Toppen