Senaste nytt

Söker resa till Brisbane

Okej, jag tänkte rent kostnadsmässigt när jag nämnde Adelaide, men ur SkyTeam- och EuroBonus-hänseende är det helt klart inte det bästa upplägget. Fint att du hann kolla upp detaljerna kring det, och resan du hittade med de korta bytena är ju faktiskt helt suverän!

Med det sagt tror jag att en lite vänligare ton gör forumet till en trevligare plats för alla.

Tips till andra är att kolla på Google Flights, filtrera på SkyTeam och Business class för att enkelt jämföra priser och tider på den långdistansen. Kanske går att hitta flyg där direkt från Asien till BNE?
Men som sagt, Vietnam Airlines är helt klart det smartaste alternativet både kostnadsmässigt och Eurobonusintjäningsmässigt.

1786202647443.png

Sista legget AMS-ARN är ekonomi. Fina flygtider relativt många andra alternativ.

Man märker att det är semestertider fortfarande, framför allt dom amatörmässiga rekommendationerna talar starkt för det.
En lite mer professionell och lite mer åt det hållet som efterfrågas kommer här!!

Alltså en multi city med Vietam Airlines medlem av Sky Team.
Man hade kunnat ta T o R till Sydney men då slipper man 16 timmar i Vietnam. nu är det ca 4 timmar på varje flygplats på ner vägen.
Hemresan har mer tightare byten ca 2 timmar på varje flygplats.

Närmare än såhär är det nästan omöjligt att komma den faktiska slutdestinationen till ett vettigt pris samt allianstillhörighet!!

Visa bifogad bild 177129
Vet inte vad som skulle vara amatörmässigt, du har ju helt missat i ditt förslag att personen ska resa till och från Brisbane verkar det som.
Vi är flera som redan påtalat att det kan vara billigare att flyga till Sydney/Melbourne och lösa separat transfer inrikes i Australien. En bra resebyrå kan troligtvis få in allt på samma bokning dessutom utan separata biljetter.

Om hemresan ska börja från Brisbane den 26e och du föreslår att man ska flyga från Sydney den 26e, vad är då lämplig tid att boka flyg från Brisbane för att vara säker att hinna med flyget från Sydney på separata biljetter vilket verkar vara vad du föreslår?

Toppen