Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Köpte aktier och fick aktieägarförmånen godkänd några dagar före aktiviteten på Strand Hotel och i dagarna kom guldkortet. Detta är giltigt till 02/14.

Köpte aktier häromveckan och har mejlat mejladressen för investor relations två gånger utan att få svar. Har även bifogat kopia på köpnota då jag vill ha status rätt så snart inför stundande resa. Hur lång tid tog det för er? Finns det någon bättre ingång än investor relations?

Köpte aktier häromveckan och har mejlat mejladressen för investor relations två gånger utan att få svar. Har även bifogat kopia på köpnota då jag vill ha status rätt så snart inför stundande resa. Hur lång tid tog det för er? Finns det någon bättre ingång än investor relations?

Tog tre dagar för mig att få svar, sedan kompletterade jag med screen shot från internetbanken med vändande post då de inte kunde hitta mig i sina listor och då fick jag bekräftelse på dagen att de skickat meddelande till Club Carlson. Det tog sedan 5 dagar innan jag fick bekräftelsen från Club Carlson att jag blivit uppgraderad.

Jag kan bekräfta att det tog två dagar för mina vänner att få Club Carlson Gold Elite genom aktieköp när de kontaktade svensk kundtjänst.
När mina vänner skickade mail till engelsk kundtjänst fick de inte ens svar inom en vecka.

Nu har jag fått svar via engelskspåkig kundtjänst som jag kontaktade via webbformuär tidigare i veckan och allt är ordnat. Fortfarande inte ett ljud från "investor relations" - får ta upp det på nästa bolagsstämma...;)

Toppen