Senaste nytt

British Airways - Det här gjorde Ni inte så bra!

Måste säga att BAs kortdistansflyg i business har tappat en hel del i kvalitet de senaste åren. Champagnen (Castelnau) är inte mycket att skriva hem om. Matbrickorna är numera ganska små (från och till Stockholm) och på ena flighten hade de inte ens en ställning för gardin mellan kabinerna. På returflighten fanns den dock där. Utöver det är det en minst sagt varierande tidtabell över veckans dagar vilket gör det svårt med anslutningar i London. Personalen är förvisso oftast väldigt trevlig.

Utan att ens flugit SAS "nya" businessklass inom Europa men läst om det här och pratat med de som flugit känns det som om SAS borde dominera Stockholm-London och omvänt. Bättre tidtabeller, fler avgångar och lägre priser. Och Charles Hiedseck :)
Håller med dig om det mesta (har dock alltid fått gardin mellan biz/eco).
Däremot anser jag att personalen är BA:s trumfkort jmf SAS (kanske har jag haft tur?).
Det kommer ta ett tag innan oron för stön, suckar och snäsiga svar försvinner efter åratal av ojämn nivå hos SAS.

Håller med dig om det mesta (har dock alltid fått gardin mellan biz/eco).
Däremot anser jag att personalen är BA:s trumfkort jmf SAS (kanske har jag haft tur?).
Det kommer ta ett tag innan oron för stön, suckar och snäsiga svar försvinner efter åratal av ojämn nivå hos SAS.

Just precis

Toppen