TackarIstället för att skriva in dig på en kurs du inte vill gå, så kan du använda Mecenat Alumni-rabatten istället.
Kanonerbjudande för alumner
Kanonerbjudande för alumner. Boka din vistelse hos Strawberry idag!www.strawberry.se
TackarIstället för att skriva in dig på en kurs du inte vill gå, så kan du använda Mecenat Alumni-rabatten istället.
Kanonerbjudande för alumner
Kanonerbjudande för alumner. Boka din vistelse hos Strawberry idag!www.strawberry.se
Uselt.Datum: 30 - 31 juli 2026
Nätter: 1
Hotell: Copperhill mountain Åre
Bokat rum: Steel cabin utan fönster
Fick: Copper familjerum med 2 rum och vardagsrum samt kök. Utsökt över fjällen.
Statusnivå: Platinum
Första gången i sommar fick jag uppdatering på det fjärde hotellet och åttonde natten.
Förstår att ni är tvungna att bo hos dem om det inte finns alternativ på orten men annars så visar ditt inlägg att de tjänar på vad de gjort. Ökad revenue pga bokar dyrare rum (snarare än tappad bokning till konkurrent) och minskade kostnader pga billigare förmåner.Vi brukar bo en hel del Strawberry på somrarna och det är klent med uppgraderingar. Har varit så även under pandemin. Just på sommaren när man reser på fritid och med familj är det trevligt med finare rum, därför saknar jag garanterade uppgraderingen som Platinum mest. Nu "tvingas" jag boka upp mig till det jag vill bo så i praktiken har en trevlig rabatt försvunnit.
Nja, de har tappat en hel del av mina nätter ändå. Radisson är nu första hand. Strawberry blir det om priset och läget är bra där det brukade bli förstahands valet. Det blir precis nog med nätter för LTP, sedan får vi se... slut på OT.Förstår att ni är tvungna att bo hos dem om det inte finns alternativ på orten men annars så visar ditt inlägg att de tjänar på vad de gjort. Ökad revenue pga bokar dyrare rum (snarare än tappad bokning till konkurrent) och minskade kostnader pga billigare förmåner.