Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Jag hade väntat 9-10 månader och kollat hur det ser ut då. Även om du i värsta fall behöver fler poäng då än nu så blir ju förlängningen mer än bara en månad, dessutom kanske du trillar över gränsen ändå någon gång fram tills dess?

mest en principfråga, och väldigt irriterande :)

+1 för något år sedan.

Poäng överförda från familjemedlemmar eller vänner och de nivåpoäng du tjänar via kortet, som kan höja din EuroBonus nivå, räknas inte med i saldot

Fast naturligtvis kanske det fungerar annorlunda i verkligheten

+1 för något år sedan.
Poäng överförda från familjemedlemmar eller vänner och de nivåpoäng du tjänar via kortet, som kan höja din EuroBonus nivå, räknas inte med i saldot

Fast naturligtvis kanske det fungerar annorlunda i verkligheten
Sant, kan ha ändrats under detta år då.

Aj fan, hur fixar man snabbt 698 poäng annat än genom att köpa dem?
Uteslutet är flyga, hotel, hyrbil.
Revolut har jag bara 3 rev points.
Överföra från annat Eurobonus konto ska inte räknas

Visa bifogad bild 175845
Fast hur vet du att det blir just 698 poäng? Tänk på att äldsta månaden försvinner när nästa månads poäng dyker upp. Om du shoppar in dem förstås.
Edit: Boozt.com har ju EuroBonus checkout vilket gör att du får poängen direkt. 25 poäng per 100 kr.

Last edited:
Fast hur vet du att det blir just 698 poäng? Tänk på att äldsta månaden försvinner när nästa månads poäng dyker upp. Om du shoppar in dem förstås.
Edit: Boozt.com har ju EuroBonus checkout vilket gör att du får poängen direkt. 25 poäng per 100 kr.

Under juli månad är det 698, jag vet att det blir mindre i augusti, därför måste poängen in snabbt.
Tyvärr behöver jag inget från Boozt.

Jag vet inte om jag skulle kalla det en "no-brainer" att förlänga nuvarande FlyPremium-status en månad för 200:- såvida man inte behöver köpa en resa just den månaden. Men alla gör vad de vill med sina pengar.. :) Hade det däremot varit för att kliva över tröskeln "in" i statusen hade jag hållt med i ditt påstående.
Helt rätt, jag trodde att det handlade om att kliva över tröskeln men ser nu att så inte var fallet.

Om man sitter med en lite slatt hotellpoäng i Radisson kan man överföra dem, tar 1-2 veckor och räknas in i saldot.

Toppen