Delayed
Medlem
Man missar även armbågarna från mittsätesryttaren bredvid.Missar lite champagne och en enklare måltid på planet jämfört med biz.
Man missar även armbågarna från mittsätesryttaren bredvid.Missar lite champagne och en enklare måltid på planet jämfört med biz.
Är det inte fullbokat så ger ju EBD det också.Man missar även armbågarna från mittsätesryttaren bredvid.![]()
Hit n Miss på det va? Min "lilla" erfarenhet iafÄr det inte fullbokat så ger ju EBD det också.
I wish. Det händer. Men du ska hålla dig undan från populära rutter om det ska fungera enligt min erfarenhet. Långt under hälften av flygen det funkar på, även när det inte är fullt.Är det inte fullbokat så ger ju EBD det också.
Jag vet inte hur snabbt du behöver poängen och du utesluter ju en del av det som ger poäng "direkt" (flyga). Men om du nu inte har några andra transaktioner planerade som kommer att ta dig över gränsen så är det ju en absolut nobrainer att köpa 1000 p för 200 kr förutsatt att du planerar att boka minst en bonusresa med SAS kommande 12 mån.Aj fan, hur fixar man snabbt 698 poäng annat än genom att köpa dem?
Uteslutet är flyga, hotel, hyrbil.
Revolut har jag bara 3 rev points.
Överföra från annat Eurobonus konto ska inte räknas
Visa bifogad bild 175845
Jag vet inte hur snabbt du behöver poängen och du utesluter ju en del av det som ger poäng "direkt" (flyga). Men om du nu inte har några andra transaktioner planerade som kommer att ta dig över gränsen så är det ju en absolut nobrainer att köpa 1000 p för 200 kr förutsatt att du planerar att boka minst en bonusresa med SAS kommande 12 mån.
Jag hade väntat 9-10 månader och kollat hur det ser ut då. Även om du i värsta fall behöver fler poäng då än nu så blir ju förlängningen mer än bara en månad, dessutom kanske du trillar över gränsen ändå någon gång fram tills dess?Aj fan, hur fixar man snabbt 698 poäng annat än genom att köpa dem?
Uteslutet är flyga, hotel, hyrbil.
Revolut har jag bara 3 rev points.
Överföra från annat Eurobonus konto ska inte räknas
Det räknas.Överföra från annat Eurobonus konto ska inte räknas
+1 för något år sedan.Det räknas.