Senaste nytt

Välja platser på Air France utan att betala?

Kan meddela att det även gick bra att välja business class-säte via deras whatsup-support (+33 6 99 38 57 20). Man behöver alltså inte betala för sätesval till Asien, trots att appen försöker ta betalt. Den enda begränsningen är att bulkhead inte är valbart.

Kan meddela att det även gick bra att välja business class-säte via deras whatsup-support (+33 6 99 38 57 20). Man behöver alltså inte betala för sätesval till Asien, trots att appen försöker ta betalt. Den enda begränsningen är att bulkhead inte är valbart.
Oaktat status?

Jag fick senare ett voicemail som kan tolkas som att jag behöver ringa tillbaka för att bekräfta min plats. Jag kan se i både app och webbsida att platsen är vald. Borde vara OK utan att jag ska behöva ringa igen?

Yes hello sir Anders, this is xxxx speaking the one that you have. Cold earlier from anaphylaxis and chalemasor patients in the car system. Selection on your booking from Charles to Tokyo. I am calling you back right now just to inform you that I have already coordinated this matter with the internal department and I just. That's why I'm calling you back right now for us to set those things to the seats that you have and if you can able to receive this voice message can any piece just call us back instead so you'd be redirected to our line and for us to finalize t. Three. Thank you so much to Anders and have a great day ahead. Bye bye.

Toppen