Senaste nytt

8.000 Eurobonuspoäng när man skaffar extrakort till SAS Eurobonus MasterCard

Har försökt reda ut var min 8000p bonus är, har suttit i olika telefonköer och pratat med folk som inte vet hur var mina poäng är ska kollas upp... efter 40 minuter i sista kön så lessnade jag... :)

Jag sitter i samma båt. Vad händer på SEB? Det är ju ändå SAS Bank eller hur? Vägen från mitt konto tillEB kontot borde vara minimal!

Fick en glad överraskning idag när jag loggade in på mitt EB-konto. Dels fick jag mina 8 000 poäng för extrakortet som utlovat men sedan fick jag ytterligare 6 000 poäng för att SEB skött min kortansökan så dåligt. Så, tack SEB för att ni visade en god gest. Sällan man ser sådan välvilja nuförtiden tycker jag... Tummen upp helt enkelt!

Fick en glad överraskning idag när jag loggade in på mitt EB-konto. Dels fick jag mina 8 000 poäng för extrakortet som utlovat men sedan fick jag ytterligare 6 000 poäng för att SEB skött min kortansökan så dåligt. Så, tack SEB för att ni visade en god gest. Sällan man ser sådan välvilja nuförtiden tycker jag... Tummen upp helt enkelt!

Mina 8,000 kom idag med ...

"Om du ansöker senast 1 jan 2013 så får du 8 000 Extrapoäng. Allt som krävs är att du använder kortet vid tre tillfällen inom 30 dagar."

OK, då var ni lite snabbare än mig

"Om du ansöker senast 1 jan 2013 så får du 8 000 Extrapoäng. Allt som krävs är att du använder kortet vid tre tillfällen inom 30 dagar."

OK, då var ni lite snabbare än mig

Haha jaha där ser man. Då stressade man med inköpen i onödan då. Förhoppningsvis dyker dina poäng upp i dagarna jumbooze. Vi håller tummarna :cool:

På mitt extrakort genomfördes köp 3 den 11/1 med bokföringsdatum den 14/1, har inte fått några poäng ännu.
Dock har inte den vanliga MC reward dykt upp på eb-kontot heller, för er som fått den var de 8000poängen specade MC kontoutdraget eller dök det bara upp på EB kontot?

Toppen