Senaste nytt

8.000 Eurobonuspoäng när man skaffar extrakort till SAS Eurobonus MasterCard

Har försökt reda ut var min 8000p bonus är, har suttit i olika telefonköer och pratat med folk som inte vet hur var mina poäng är ska kollas upp... efter 40 minuter i sista kön så lessnade jag... :)

Personligen tror jag det är bättre du skickar ett mail till dem och frågar för då skickar de ju dig till rätt personer automatiskt för att få svar...

Ringde i december och deras svar då var att det skulle synas på januaris kontoutdrag. Det ser inte jag, då jag fick det idag! Men hur som helst ger jag det en månad till.

Är det någon annan här som haft massa strul efter fixat kortet?

Jag ordnade ett kort i min broders namn, alla brev kom till mig och var adresserade i hans namn med C/O som mig. Sedan ansökte han om ett extrakort fast i mitt namn. Alla brev och även kortet kom till mig. Vilket var lite konstigt. Men sedan fick jag hans faktura. Ringde supporten och dom bytte adress. Även min mamma har sökt om ett extrakort, på mitt namn. Nu har mina fakturor börjat dyka upp hos dom istället för hos mig.

Men då du är betalningsansvarig även för extra kortet är det väl inget stort problem med just det.

Det är ju dock mycket dåligt att seb helt enkelt flyttar personen som ansöker hem till samma adress som den som har huvudkortet. Kan tänka mig lite säkerhetsproblem med det då det berör alla handlingar från banken...

Men då du är betalningsansvarig även för extra kortet är det väl inget stort problem med just det.

Det är ju dock mycket dåligt att seb helt enkelt flyttar personen som ansöker hem till samma adress som den som har huvudkortet. Kan tänka mig lite säkerhetsproblem med det då det berör alla handlingar från banken...

Men om jag har vetat om min brors kontonummer till kortet så hade jag kunnat göra en ansökan och fått hem kortet helt utan hans kännedom och handlat på det.

Toppen