sh1pment
Medlem
Föredrar ni att samla poäng genom Klarna istället för Amex SAS?Tycker det går snabbt från köp till tillgänglig cashback. På en dag. Och vid inlösning/växling till EB på någon sekund! Märks att Klarna har modernare system än SEB...
Föredrar ni att samla poäng genom Klarna istället för Amex SAS?Tycker det går snabbt från köp till tillgänglig cashback. På en dag. Och vid inlösning/växling till EB på någon sekund! Märks att Klarna har modernare system än SEB...
Beror ju helt och hållet på om man vill ha eurobonus, vouchers eller annat. Med nuvarande kampanj för växling är det extremt fördelaktigt för eurobonus.Föredrar ni att samla poäng genom Klarna istället för Amex SAS?
Kom in idag och gick snabbt att föra över. Mkt nöjd, får se om jag hinner shoppa lite tillJag fick köp som gjordes i lördags krediterade redan igår. Men det kan säkert variera mellan olika merchants
Jäklar, bra jobbat.Kom in idag och gick snabbt att föra över. Mkt nöjd, får se om jag hinner shoppa lite till
Visa bifogad bild 175540
Håller på och bygger om kök, badrum osv så kunde förskottsbetala en del till butikens stora glädje.Jäklar, bra jobbat.
Har försökt igen nu men fortsatt omöjligt. Och dom gör tydligen inga manuella bedömningar utan allt är helt automatiserat. Jag får nöja mig med att betala avgiften och få de 20 000 EB-poängen då och sedan säga upp allt. Men märkligt att de vill ha det så.Jag nekades också, har AmEx Elite och SAS MC Premium (med kreditutrymme under 20% av årsinkomst). Har nästan perfekt kreditbetyg, fast anställning med hög lön. Pratade med kundtjänst som föreslog att testa igen om 72h. Ser att betalningen som dras från mitt bankkonto för Max inte gått igenom så ska testa igen efter att det gått igenom.
Haft dubbla Amex tidigare och 2 andra MC samtidigt som nuvarande kreditkort, inga problem.
Kunde swisha in 100k.Där är ganska strikta gränser för påfyllning av saldot via kort.
Visa bifogad bild 175551
Det sätter lite begränsningar om man vill fylla på precis innan ett större köp.
Även min auto-top-up har slagit i taket.
OK, kan nog det också (swish till företag har en högre limit än privatperson, som är cappad till 20k om jag minns rätt)Kunde swisha in 100k.