Jag tror det är väldigt få på detta forum som använder den funktionen (då den har dåligt värde). Men jag har avbokat en biljett som jag tidigare ändrat och en del är flex en del är inte och har fått liknande besked. Misstänker att det är någon form av manuell hantering vid avbokning av ”komplexa” bokningar.Har avbokat en SAS Flexbiljett betald med cash + points.
Fick bekräftelsemejl att återbetalning skulle ta 7 dagar.
Har någon annan fått vänta eller varit tvungen att kontakta SAS för att ni inte fått tillbaka nåt?
Jag tror det är väldigt få på detta forum som använder den funktionen (då den har dåligt värde). Men jag har avbokat en biljett som jag tidigare ändrat och en del är flex en del är inte och har fått liknande besked. Misstänker att det är någon form av manuell hantering vid avbokning av ”komplexa” bokningar.
Det har dock inte gått 7 dagar ännu så jag kan inte svara på om man behöver jaga. Hur länge har du väntat?
Är det cash eller points du väntar på?
Cash brukar ta en vecka, även vid vanlig revenue. Points vid awards brukar komma direkt tillbaka eller väldigt fort i alla fall.
Hmm, då kan det vara dags att höra av sig!