lillemannen
Medlem
Har du en länk? Hittar den inte.Denna känns ju minst sagt lockande nu när man är i svängen att byta kök!
Har du en länk?
Har du en länk? Hittar den inte.Denna känns ju minst sagt lockande nu när man är i svängen att byta kök!
Har du en länk?
Har inte superbra koll men tror det ligger lite mitt i mellan. Härjedalskök har ju fokus på att renovera ett befintligt kök. Så man använder befintliga stommar och byter lådor/luckor/beslag. Så inte lika flexibelt men är man nöjd med kökets befintliga layout och bara vill förnya är ju det kanon. Järfälla kör väl samma koncept medan Marbodal, HTH och IKEA erbjuder allt.Mycket smartare än den tidigare kampanjen dom hade!
Hur ligger Härjedalskök jmfrt med IKEA, Marbodal, HTH, Järfälla kök etc?
Har du en länk? Hittar den inte.
24 månader på Fortum när jag kollade i förra veckanFör elbolagen, det står ju i villkoren "endast nya kunder", men är det även som Fortum att det är 12/24 månader (kommer ej ihåg vilken) som gäller? Får gärna DM:a om ni inte vill skriva publikt
oh, var hittar du det? Jag har sökt, men lyckas inte se det.24 månader på Fortum när jag kollade i förra veckan
Jag hade tänkt förnya men det blev Mölndals energi istället. https://www.fortum.com/se/el/teckna-elavtal/kampanj/eurobonus
scrolla ner