jerixon
Medlem
En meny med pannkakor, fattiga riddare,eggs Benedict m.m som är gratis för diamond. Så var det förr varje fall =)Då var det avgjort, blir DT. Är Diamond, vad är det för extra frukost meny? Kan du berätta mera?
En meny med pannkakor, fattiga riddare,eggs Benedict m.m som är gratis för diamond. Så var det förr varje fall =)Då var det avgjort, blir DT. Är Diamond, vad är det för extra frukost meny? Kan du berätta mera?
Salepriser:
Canopy by Hilton London City £576
Hilton London Tower Bridge £501,60
Hilton London Metropole £484,40
Det var min slutsats också!Jag har svårt att se att priserna kan sjunka så mycket lägre. Det är i sammanhanget vettiga priser för högsäsong i London.
Metropole ligger klart sämst till, men ingen av de övriga två är bra för allt. Får klura en stund till. Vad är det som gör att du tycker Hilton Tower Bridge är tråkigt?Jag tycker Hilton Tower Bridge är ganska tråkigt imho.
Om vi kollar på dina alternativ, så hade jag låtit planen för Londonvistelsen avgöra.
Metropole ligger västerut. Canopy mer österut. Välj det som passar er vistelse bäst.
Jag har inte testat Canopy ännu, men är riktigt sugen på det. Bara hört bra grejer - och sen ligger det också i mina gamla hoods.
Kan återkoppla från min vistelse på Hilton London Bankside 20-23 mars. Bokade ett King Guest Room och blev uppgraderad till ett King Deluxe Room så den enda skillnaden är i princip att jag hade gratis "soft drinks" i minikylen i rummet. Så ingen vidare uppgardering som HHD, men ändå en "uppgardering" så att säga.Någon som nyligen bott på Hilton London Bankside sedan renoveringen? Bodde där i somras mitt under renoveringen med plastade fönsterrutor så har inte själv upplevt det färdiga resultatet.
Nu reser jag själv så blir ett vanligt King Guestroom, men verkar som om det först är Premium-kategorin som är de nyligan renoverade och uppdaterade rummen vad jag kan utläst ifrån hemsidan.
Så vad säger församlingen, hur är det när allting är klart?
Hilton Tower Bridge ligger bra prismässigt för mina datum, men @Tonton var inte så värst imponerad av det hotellet sist jag hörde mig för. Andra som har input? Är i slutet på mars.
Tror du har störst chans till lounge genom metropole, vad ligger priset där?Ska till London på höstlovet med familj, två vuxna och två barn. Första gången på över tio år i staden så är helt rookie.
Kollat på dessa.
Hampton Old street 123 pund/natt
Hilton Kensington 125 pund/natt
DoubleTree Tower of London 181/natt
Bankside 208/natt
Är HHG och uppgradering till lounge på något av de två sistnämnda vore trevligt. Bankside har pool men tveksamt om vi ens hinner utnyttja den.
Har inte bestämt aktiviteter ännu men vi flyger till och från Standsted och då är det promenadavstånd till Liverpool Street från alla tre hotellen förutom Hilton Kensington har jag förstått det som.
Hur hade ni resonerat? Vilket av de två sistnämnda tror ni har störst chans att få lounge som HHG? Vi ska bo i 2 nätter.