Lynx
Medlem
Ja självbetjäning - precis som förrSjälvbetjäning ? Sist jag var där fick man stå i kö och beställa drinkar av bartender/baristan , bara öl gammeldansk proseco vin för självbetjäning
Ja självbetjäning - precis som förrSjälvbetjäning ? Sist jag var där fick man stå i kö och beställa drinkar av bartender/baristan , bara öl gammeldansk proseco vin för självbetjäning
I princip ja, lite större utbud i E loungen, de har större möjlighet att exponera uppläggningarna av sallader o.s.v.Är mat och dryck i stort sett samma/lika i SAS lounge pir-F som den vid pir-E?![]()
Jag tog upp detta med Aron när F loungen invigdes. Han hävdade att det finns de som föredrar Pepsi över Coca-Cola (vilket han, hur märkligt det än låter, har rätt i) men anledningen till att det är Pepsi vid F är samarbetet med Carlsberg (vilka producerar Pepsi i Sverige), vilket jag uppskattar. Kul med annat än Norrlands även om det såklart hade varit bättre om de hade fått in Mikkeller.Läsk utbudet är klart bättre i E loungen än surrogatet som serveras i F loungen
Är det fortfarande separata Guld- och business-lounger vid pir-F?De tråkiga är att det går tydligen inte att ”slå ihop” de två loungerna vid F,
Är det enda ölen som serveras i ”E-loungen”? (inte varit i denna lounge på flera år, därav alla frågor)Kul med annat än Norrlands
Var det inte någon som skrev att man öppnat upp en gång längst in i loungerna?Är det fortfarande separata Guld- och business-lounger vid pir-F?
Är det enda ölen som serveras i ”E-loungen”? (inte varit i denna lounge på flera år, därav alla frågor)
Njae. Jag satt längst in för typ 2 veckor sedan och då såg jag ingen passage?Var det inte någon som skrev att man öppnat upp en gång längst in i loungerna?
Är det fortfarande separata Guld- och business-lounger vid pir-F?
Är det inte en gång på mitten, innan buffén i gamla guld F?