VnSensation
Medlem
Amex invite kampanjen som pågår till 3/3, räcker det att den inbjudna har ansökt om kortet med invite länk innan det datumet, eller måste denne också ha fått kortet godkänt/aktiverat innan 3/3?
Vad jag upplevt och hört från andra så måste denne ha blivit godkänd, även om man tycker att det logiska är att man endast behöver ansöka innan slutdatum.Amex invite kampanjen som pågår till 3/3, räcker det att den inbjudna har ansökt om kortet med invite länk innan det datumet, eller måste denne också ha fått kortet godkänt/aktiverat innan 3/3?
Står det inte uttryckligen i kampanjen att man ska ha ansökt senast midnatt när kampanjens gått ut. Eller har jag drömt det?Amex invite kampanjen som pågår till 3/3, räcker det att den inbjudna har ansökt om kortet med invite länk innan det datumet, eller måste denne också ha fått kortet godkänt/aktiverat innan 3/3?
1 500 000 för vanliga och 2m för PointsPlusHur mycket är bonusen på till platinum (ej points plus)?
Vad jag upplevt och hört från andra så måste denne ha blivit godkänd, även om man tycker att det logiska är att man endast behöver ansöka innan slutdatum.
Ser att det står ansökan ska vara gjord innan 24.00 den 3/3 för att det ska vara applicerbart. Men man vet ju aldrig. Supporten verkar dock bekräfta detsamma!Står det inte uttryckligen i kampanjen att man ska ha ansökt senast midnatt när kampanjens gått ut. Eller har jag drömt det?