Var där i fredags. Ingen tillgång till det tillfälliga Loft eller Diamond. Så jag körde PP på DiamondÄr det någon som har koll på vad som gäller på BRU för sas gol/business nu när the loft är stängd för renovering? Kommer man in i någon annan eller är det PP som gäller?
Misstänkte att det var så. Tack för bekräftande!Var där i fredags. Ingen tillgång till det tillfälliga Loft eller Diamond. Så jag körde PP på Diamond
Ingen orsak.Misstänkte att det var så. Tack för bekräftande!
Är det någon som har koll på vad som gäller på BRU för sas gol/business nu när the loft är stängd för renovering? Kommer man in i någon annan eller är det PP som gäller?
Jag är också av den åsikten! Och stängt så länge!Tur att jag inte har någon Brysselresa planerad på ett tag. Men undrar lite över vad som ska renoveras på The Loft, den var väl fräsch och bra...
Ingen orsak.
glömde nämna att man blev erbjuden en voucher på 25 € om man inte hade access (i entrén till Diamond loungen). Jag är EBD
Passerade I början på veckan. Som diamond gick jag till diamond lounge (!) och gick en voucher. 25 eur giltig I alla restauranger. Voucher delades ut till mig som diamond och till en kollega som flög i business, så båda godkänd. De sade också "per person" så jag misstänker att man kanske får två vouchers om man har en gäst. Så lämna inte gästen där nere om du har en..Hur funkade detta? Fick du alltså en voucher hos Diamond för att du är EBD eller för att du har PP och inte kom in där?
Jag ska flyga hem från Bryssel ikväll så försöker förstå mina alternativ....
(Jag är också EBD och har PP, så borde ju komma in i Diamond med PP iaf, men det brukar ju kunna vara rätt så trångt där inne även i vanliga fall, så räknar med att det kommer vara knökfullt nu....)