Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Ja jag tror snarare att det är det som är lösningen än fler diskar. Betydligt lägre overhead.

Väldigt oskandinaviskt men på outstations är ju personalen normalt inte skandinaver...

Javisst, men det hjälper inte om du bara har en eller två personer som jobbar.

Och vad de gör på outstations dikteras ju av avtal. Kan personalen slussa fram personer ur priokön för ena bolaget de jobbar på förmiddagen men inte för bolaget de jobbar för på eftermiddagen, så är det ju avtalet det är fel på.

Jag bokade en bonusresa fru och son i oktober. 2-1 med Vietnam.
Två dagar innan avresa avbokade jag för min son, och behöll en biljett. Pengarna kom direkt (minus avgift etc), men poängen kom aldrig tillbaka. Efter den del mailande med SAS Diamond så får jag nu svaret:
"
Tyvärr kommer poängen inte att kunna återbetalas, då de inte användes korrekt i samband med detta ärende.
Ring gärna oss om du önskar att vi förklarar tydligare.
"
Kafta-varning eller? nån som varit med om nåt liknande?

Jag bokade en bonusresa fru och son i oktober. 2-1 med Vietnam.
Två dagar innan avresa avbokade jag för min son, och behöll en biljett. Pengarna kom direkt (minus avgift etc), men poängen kom aldrig tillbaka. Efter den del mailande med SAS Diamond så får jag nu svaret:
"
Tyvärr kommer poängen inte att kunna återbetalas, då de inte användes korrekt i samband med detta ärende.
Ring gärna oss om du önskar att vi förklarar tydligare.
"
Kafta-varning eller? nån som varit med om nåt liknande?

Vad sa de när du ringde?

Toppen