Remington Steele
Medlem
Det hoppas jag verkligen! Borde vara en lågoddsare då han driver AMEX lounge...Pontus öppnar en Giraffe till i Uppsala 1 februari. Får man hoppas att Amex har den med i framtiden?
Det hoppas jag verkligen! Borde vara en lågoddsare då han driver AMEX lounge...Pontus öppnar en Giraffe till i Uppsala 1 februari. Får man hoppas att Amex har den med i framtiden?
Jag skrev nyss till dem och sa att det vore högst önskvärt. Kanske fler kan göra?Det hoppas jag verkligen! Borde vara en lågoddsare då han driver AMEX lounge...
Har gjort sedan länge...Jag skrev nyss till dem och sa att det vore högst önskvärt. Kanske fler kan göra?
Den viktigaste frågan, var det bra och ett ställe du rekommenderar?Blev nytillskottet Basta i Malmö förra helgen, bild saknas tyvärr. Två förrätter och pasta + pizza till huvudrätt. Slutsumma på 780kr.
Hej,Restaurang Grill. Fast meny. Åt Biff Rydberg och Cut of the day vilket var oxfilespett. Båda smakade bra. Drack bara öl och tittade inte
Napolitansk pizza mycket god, inte mind blown av oxfile pastan men goda smaker och vi blev mätta.Den viktigaste frågan, var det bra och ett ställe du rekommenderar?
Ska prova Prime Grill i veckan (Göteborg). Någon som har varit där?