Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

Rapporterar att även SMART och FIKA har förnyats igen för detta år! Så alltså 2000 poäng för SMART och 500 för köp i bistron. Men låt inte FIKA/SMART krocka med utmanings kampanjen bara
Varmt tack för tipset. Långt ifrån alltid en dagstur till Uppsala ger 2729 poäng...

Screenshot_20260122-174328~2.jpg

Då var det dags igen.

Nytt år, nya poäng​

Köp en resa imorgon, på nyårsafton, så får du 2026 extra SJ Prio-poäng. Att boka in något att se fram emot är en bra start på det nya året, och kan kännas skönt att längta efter i vintermörkret.

Använd kampanjkod: 2026

Vi ses nästa år!​
Är det nån som fick inte extrapoäng av kampanjkod 2026 än?
har väntade i flera veckor så jag provade kontakta kundtjänst men tyvärr dom vill inte fixa det..
1769332861865.png

Fattar inte heller att jag "valde" bocka tjäna poäng i bokning, aldrig sett det?..

Är det nån som fick inte extrapoäng av kampanjkod 2026 än?
har väntade i flera veckor så jag provade kontakta kundtjänst men tyvärr dom vill inte fixa det..
Visa bifogad bild 172147

Fattar inte heller att jag "valde" bocka tjäna poäng i bokning, aldrig sett det?..
Haha. Nästa gång får du ta och fråga var någonstans i bokningsflödet denna ruta finns, med bildexempel.

För det kan väl inte vara så enkelt som att personen menar att du har glömt att lägga in kampanjkoden? Dessa har en tendens att uttrycka sig underligt ibland.

Min egen resa blev inställd. Jag var rädd för att inte få poängen vid ombokning, men hon registrerade dem manuellt.

Haha. Nästa gång får du ta och fråga var någonstans i bokningsflödet denna ruta finns, med bildexempel.

För det kan väl inte vara så enkelt som att personen menar att du har glömt att lägga in kampanjkoden? Dessa har en tendens att uttrycka sig underligt ibland.

Min egen resa blev inställd. Jag var rädd för att inte få poängen vid ombokning, men hon registrerade dem manuellt.

Har dubbelkollade och lagt in kampanjkod i bokning förut.

Fick ej heller vanliga poäng "47kr" så det gick nåt fel I systemet, ska kontakta kundtjänst igen och får se vad säger dom.

Toppen