H4ipM8adRg9nvkRu
Medlem
Jag använde poäng för att köpa en värdecheck. Det triggade ”använda poäng”-kriteriet och därmed fullgjort alla steg och fick poäng för även det.
Jag fick INTE dessa när jag köpte ett värdebevis (för poäng).Jag använde poäng för att köpa en värdecheck. Det triggade ”använda poäng”-kriteriet och därmed fullgjort alla steg och fick poäng för även det.
Det dröjde ett par timmar för mig. Har du precis köpt?Jag fick INTE dessa när jag köpte ett värdebevis (för poäng).
Det är ungefär ett dygn sedan nu. SJ Chat har lagt upp ett supportärende.Det dröjde ett par timmar för mig. Har du precis köpt?
Varmt tack för tipset. Långt ifrån alltid en dagstur till Uppsala ger 2729 poäng...Rapporterar att även SMART och FIKA har förnyats igen för detta år! Så alltså 2000 poäng för SMART och 500 för köp i bistron. Men låt inte FIKA/SMART krocka med utmanings kampanjen bara
På torsdagen kom mejlet och de sista poängen:Det är ungefär ett dygn sedan nu. SJ Chat har lagt upp ett supportärende.
Är det nån som fick inte extrapoäng av kampanjkod 2026 än?Då var det dags igen.
Nytt år, nya poäng
Köp en resa imorgon, på nyårsafton, så får du 2026 extra SJ Prio-poäng. Att boka in något att se fram emot är en bra start på det nya året, och kan kännas skönt att längta efter i vintermörkret.
Använd kampanjkod: 2026
Vi ses nästa år!
Hittepå-svar från lat kundtjänst. HUACA.Är det nån som fick inte extrapoäng av kampanjkod 2026 än?
har väntade i flera veckor så jag provade kontakta kundtjänst men tyvärr dom vill inte fixa det..
Visa bifogad bild 172147
Fattar inte heller att jag "valde" bocka tjäna poäng i bokning, aldrig sett det?..
Haha. Nästa gång får du ta och fråga var någonstans i bokningsflödet denna ruta finns, med bildexempel.Är det nån som fick inte extrapoäng av kampanjkod 2026 än?
har väntade i flera veckor så jag provade kontakta kundtjänst men tyvärr dom vill inte fixa det..
Visa bifogad bild 172147
Fattar inte heller att jag "valde" bocka tjäna poäng i bokning, aldrig sett det?..
Haha. Nästa gång får du ta och fråga var någonstans i bokningsflödet denna ruta finns, med bildexempel.
För det kan väl inte vara så enkelt som att personen menar att du har glömt att lägga in kampanjkoden? Dessa har en tendens att uttrycka sig underligt ibland.
Min egen resa blev inställd. Jag var rädd för att inte få poängen vid ombokning, men hon registrerade dem manuellt.