Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Jag tror det är mycket troligare att de billigare produkterna försvinner från webbshoppen än att hela programmet läggs ner. Så vill man skydda sig mot det kan man ju köpa till sig de flesta steg nu och sedan fullfölja i slutet av året.
Så länge det bara går att få ett steg om kan köper biobränsle for typ 90 kr är jag nöjd :)

Jag beställde också tvättmedel den 1 januari. Jag fick detta svar från sas när jag frågade för några dagar sedan.

"Din order är försenad.
Vi sätter din order som prioriterad så bör den skickas inom kort."

Gäller fortfarande knepet att lägga till biobränsle på hemresan först efter man har utfört utresan för att få dubbla steg?

Om jag flyger från ARL till BLQ med mellanlandning i CPH går det att köpa biobränsle till varje leg och får 2 steg? I så fall hur? Obs jag har redan köpt själva biljetten.

Gjorde samma sak och börjar smått undra vart dom har tagit vägen.
Jag skickade en fråga om vad som har hänt och fick nedan svar idag.

Blir det 35 dagar från att det skickas som CT-steget registreras? Annars kanske jag hinner få steg innan tvättmedel, haha.

Hej,
Vårt lager ligger efter med utleveranser då vi har haft högt tryck under julen samt en inventering nyligen.

Din order kommer att skickas inom 1 vecka.

Vi ursäktar verkligen fördröjningen!

Med vänliga hälsningar,
Kundservice
SAS EuroBonus Shop

Jag gick in här för att kolla vad som händer med CT-programmet då jag inte fick något steg av att kolla video via appen.

Tänkte därför att det vara värt att förtydliga att appen fortfarande tycks länka till den gamla videon. Ny video tillgänglig på webben.

Första steget avklarat.

Toppen