Jane Insane
Medlem
Fantastiskt, nu var det löst för mig också!
Samma för mig, nice! Helt plötsligt är allt ok igen.Nämen idag funkade det att logga in och mina bokade resor och poäng fanns kvar, haha. Har inte varit i kontakt med support.
Tyvärr, men såg på senare chat det löste sig till slut. Härligt. Själv har ju webshoppen gått var, igår\idagHar du någon referens som man kan nämna för supporten så de slutar springa i cirklar?
Nu finns bokningsklass tillgängligt när man trycker på "Biljettinformation" (eller missade jag det sist?)!Åter ett exempel att man fördummar sidan, bokningsklass visas ej längre i bokningsflödet (tidigare version av hemsidan visar). Det är en allmän trend att man tar bort ("förenklar") information överlag, och istället har mycket whitespace - något jag ogillar.
Visa bifogad bild 170254
Visa bifogad bild 170974Visa bifogad bild 170974
Är det bara jag eller har andra problem att hitta flyg på SAS hemsida just nu. Har försökt med London och Paris från Stockholm på flera olika månader utan att få någon tillgänglig flyg.
Jag hade stora svårigheter i går kväll med att boka en Skyteam bonusresa. Det gick till slut, men tog någon timme. Tillgängligheten kom och gick när jag kollade olika datum. När det väl var dags att betala fanns det tydligen ingen tillgänglighet kvar.Är det bara jag eller har andra problem att hitta flyg på SAS hemsida just nu.