"förbrukade"? Dvs har en bokning på sig idag? Så kan man inte ändra i den efter 31/12?Jag har hört att de förlängs till 31 mars från tre olika agenter (1 på engelska, 2 på svenska) de senaste dagarna. Förutsatt att de inte är förbrukade.
Exakt, det var så jag fick det förklarat. Jag höll på att göra en bokning enkelväg i oktober 2026 (jagar fortfarande retur och en feeder) och agenten undrade om jag skulle använda vouchers som går ut 2025-12-31 eller 2026-12-31. Han rekommenderade att köra på 2026-vouchers först, och på så vis ge 2025-vouchers mer tid för att hitta retur och feeder. Om jag i sådant fall skulle hitta retur innan sista Mars kan jag flytta hela bokningen till 2025-vouchers."förbrukade"? Dvs har en bokning på sig idag? Så kan man inte ändra i den efter 31/12?
Det går utmärkt att få kreditkortet från Deutche Bank hemskickat till Sverige. Inte samma förmånliga miles intjäning som gamla Resurskortet men bättre än inget.Jag saknar Resurs Bank kortet för MM![]()
Intressant, är det bara att önska via tyska sidan?Det går utmärkt att få kreditkortet från Deutche Bank hemskickat till Sverige. Inte samma förmånliga miles intjäning som gamla Resurskortet men bättre än inget.
Otroligt förvånande! Trodde KYC-reglerna hade implementerats så att alla europeiska banker sedan länge kräver fast adress i det egna landet för ”normala privatkunder”! Men förstås bra om det stämmer. Är det nyligen du lyckats med detta?Det går utmärkt att få kreditkortet från Deutche Bank hemskickat till Sverige. Inte samma förmånliga miles intjäning som gamla Resurskortet men bättre än inget.
Får du valutapåslag för köp i SEK med det?Det går utmärkt att få kreditkortet från Deutche Bank hemskickat till Sverige. Inte samma förmånliga miles intjäning som gamla Resurskortet men bättre än inget.
Det går utmärkt att få kreditkortet från Deutche Bank hemskickat till Sverige. Inte samma förmånliga miles intjäning som gamla Resurskortet men bättre än inget.
Då undrar man vad SAS menar med "unused"Det låter som "favorit i repris". OBS från tidigare år så ska man vara OBS på det lilla ordet "unused" som många föll på.