mha321
Medlem
Jösses vilken dyr lösning för dem...de nu avsatt ett par medarbetare på support sidan som dedikerat endast jobbar med konton som har problem med SAS x Scandic med konton som ej går att länka, fel nivå som visas osv.
Jösses vilken dyr lösning för dem...de nu avsatt ett par medarbetare på support sidan som dedikerat endast jobbar med konton som har problem med SAS x Scandic med konton som ej går att länka, fel nivå som visas osv.
Pratade tidigare med Scandic friends supporten idag då jag blev ombedd att ringa. Min nivå på scandic har hoppat upp och ner flertalet gånger. Scandic supporten sade idag i telefon att sedan några dagar sedan (kanske sen 1NOV?) har de nu avsatt ett par medarbetare på support sidan som dedikerat endast jobbar med konton som har problem med SAS x Scandic med konton som ej går att länka, fel nivå som visas osv.
Så vi kan ju hoppas på det blir en förbättring nu framöver och mer stabilitet i kopplingen mellan kontona!
...eskalerats till någon annan än vanlig kundtjänst, men sen har jag inte hört något mer ...
| /dev/nullsudo give highest statusLite unix-humor men när jag ser eskalera i den kontexten tänker jag att det är ett makro som gör| /dev/null
Lite unix-humor men när jag ser eskalera i den kontexten tänker jag att det är ett makro som gör| /dev/null
eurobonusguiden.se