Kan vara så att din norwegian status inte är uppdaterad. Gå till dina inställningar uppe till höger, välj hjälpcenter, klicka på kampanjernochläs kan inte hitta min ansökan om statusmatchning. Följ instruktionerna. Lycka till.Hur matchar man Norwegian mot Strawberry? Det står att ansökan ska göras i Spenn-appen men hittar inte var det skulle vara
Toppen, tack!Kan vara så att din norwegian status inte är uppdaterad. Gå till dina inställningar uppe till höger, välj hjälpcenter, klicka på kampanjernochläs kan inte hitta min ansökan om statusmatchning. Följ instruktionerna. Lycka till.
Ja (om status matchen från Eurbonus till Norwegian fortfarande finns kvar, är inte säker på om den var tillfällig, men nästa steg från Norwegian till Strawberry kan jag iaf bekräfta).Få se nu...
går det att matcha EBD till Norwegian och sen Norwegian till Strawberry Platinum?
By the way: När jag skulle matcha Norwegian och Strawberry funkade det inte, knappen kom aldrig upp. Till sist insåg jag att det berodde på att jag hade en DNS-nivås blockering av malware- och spårningsservrar via NextDNS; någon av maskinerna på default blocklistorna behövdes tydligen till något viktigt i respektive appar, för när jag stängde av NextDNS så gick det igen. Gissar att man kan få samma problem med Pi-Hole eller liknande också. Värt att testa ifall det inte fungerar. T.ex. @Maxxan
Steg 1 här Status matchFå se nu...
går det att matcha EBD till Norwegian och sen Norwegian till Strawberry Platinum?
2 gånger eller 2 flyg? Räcker det med en t/t resa?Steg 1 här Status match
Observera att man bara får statusen 60 dagar, inom denna period måste man sedan boka samt resa 2 gånger med Norwegian för att behålla statusen.
Ifjol räckte det med en ToR resa då varje resa är singelresa även om du bokar ut och hemresa samtidigt.2 gånger eller 2 flyg? Räcker det med en t/t resa?