Senaste nytt

Norwegian kommer status matcha SAS Guld och Diamant medlemsskap

Tog 25 dagar att matcha Norwegian till strawberry, kom en pop upp med confetti och en platinumlogga i appen.

Däremot ett större bekymmer, fick genom min matchning 24/11, gjorde en flygning 27/11 och en 20/1. Hade fulla förmåner. Men nu när jag kollar i dag så har jag 0 förmåner så min förlängning verkar inte ha gått igenom.

Någon som har erfarenhet av detta?

Vad är bästa sätt att kontakta dem?

Tog 25 dagar att matcha Norwegian till strawberry, kom en pop upp med confetti och en platinumlogga i appen.

Däremot ett större bekymmer, fick genom min matchning 24/11, gjorde en flygning 27/11 och en 20/1. Hade fulla förmåner. Men nu när jag kollar i dag så har jag 0 förmåner så min förlängning verkar inte ha gått igenom.

Någon som har erfarenhet av detta?

Vad är bästa sätt att kontakta dem?
Norwegians förmåner har en förmåga att plötsligt bara försvinna ibland. Jag har ringt en gång och chattat en andra gång, bägge gånger har det löst sig.

Det här gick ju totalt åt pipsvängen, hade missat att man var tvungen att boka och resa, inte bara resa inom 60 dagarsperioden.
Så det vart inget, kanske lika bra det. Jag nöjer mig att jag han matcha ett Platinum på jordgubben och återgår till att resa med "Riktiga" flygbolag.

Toppen