Det är nog helheten som gör att priset är högre. Man kan avboka en resa eller evenemang oavsett anledning och få 70% tillbaka på hela kostnaden, lounger man kan besöka hur många ggr som helst osv.Missar jag något?
Revolut Ultra ger 10 EB per 100 kr spend för en månadsavgift på 600 kr...
SAS EBMC Premium ger 15 EB (plus nivåpoäng) per 100 kr spend för en månadsavgift på 195 kr (2335/år)
Missar jag något?
Revolut Ultra ger 10 EB per 100 kr spend för en månadsavgift på 600 kr...
SAS EBMC Premium ger 15 EB (plus nivåpoäng) per 100 kr spend för en månadsavgift på 195 kr (2335/år)
När det gäller lounger får du såklart besöka hur många gånger som helst, eftersom det verkar vara ett pay-per-visit-abonnemang numera. Jag gissar att de har ändrat detta nyligen, jag blev förvänad när jag kollade häromdagen. "rabatterat" pris betyder och några tior lägre än deras andra kort. Dvs tämligen värdelöst.... lounger man kan besöka hur många ggr som helst osv.
När det gäller lounger får du såklart besöka hur många gånger som helst, eftersom det verkar vara ett pay-per-visit-abonnemang numera. Jag gissar att de har ändrat detta nyligen, jag blev förvänad när jag kollade häromdagen. "rabatterat" pris betyder och några tior lägre än deras andra kort. Dvs tämligen värdelöst.
Visa bifogad bild 169032
Otydligheten har de sig själva att skylla då de tidigare använt "ingår" som att möjligheten till tillgång ingår men kostar extra per besök.Visa bifogad bild 169033
Kan det vara den svenska översättningen som blivit galen? När jag kikar i appen står det på flera ställen att det ingår. I samma vy du använder (tror jag, listan på förmåner) tolkar jag texten som det ingår för innehavaren och 300kr för gäst.
Det tolkningen gör jag ju delvis för det på andra ställen står att det ingår. Denna text utan någon annan kontext är ju däremot mer otydlig.
Visa bifogad bild 169033
Kan det vara den svenska översättningen som blivit galen? När jag kikar i appen står det på flera ställen att det ingår. I samma vy du använder (tror jag, listan på förmåner) tolkar jag texten som det ingår för innehavaren och 300kr för gäst.
Det tolkningen gör jag ju delvis för det på andra ställen står att det ingår. Denna text utan någon annan kontext är ju däremot mer otydlig.
Har du testat detta i praktiken?Möjligheten att boka av oavsett anledning eller frågor, betyder mycket. Gäller även om man bokat ett event. Inga läkarintyg krävs. Detta känns extra säkert om man av någon anledning måste boka av. Gäller Ultra.