Homer
Medlem
Ser inte Baileys i menyn??
Jag beställde och fick en Baileys
Ser inte Baileys i menyn??
OK, då kanske mitt minne är från huvudstadstriangeln, typ "Nej, kära du, det går bara på longhaul". Varken is eller citron fanns.Det har ju gått utmärkt tidigare i Plus (utanför norden), så förutsätter att de inte tagit bort det?
Ja, de tog bort is från nordenlinjerna för många år sedan. Vore kul om det är tillbaka nu, för oss som inte gillar halvljummen cola zero.OK, då kanske mitt minne är från huvudstadstriangeln, typ "Nej, kära du, det går bara på longhaul". Varken is eller citron fanns.
Fint att barnmaten funkar! Det har det ju varit si och så med.!Ska dock säga till SAS försvar att förutom detta tycker jag nya business var klassen bättre än gamla plus. Maten var toppen och även barnens mat var kanon. Ska också säga att kabinen var vansinniga på underleverantören som uppenbarligen hade failat rejält.
För mig är en complimentary Höga Kusten Gin/Harahorn Gin med en liten iskub i glas-glas höjden av C. Gärna en dubbel sådan om dagen ska spenderas på längre resande fot än 25 min.Viktigt med sprit på en 25 minuters flight ! Jag hade hellre sett att vi fick fritt mittsäte som lovats på business
Höga Kusten Gin?För mig är en complimentary Höga Kusten Gin/Harahorn Gin med en liten iskub i glas-glas höjden av C. Gärna en dubbel sådan om dagen ska spenderas på längre resande fot än 25 min.
Självklart skulle jag som de flesta gärna ha amerikanska säten eller åtminstone tomt ledigt säte bredvid också.