Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Ja precis, DPS-CGK-AMS eller DPS-SIN-CDG. Sen kanske jag sett det 2-3 gånger max, så inte jättemycket.

Tittade nu. Utresa finns det platser i tidiga Juni innan skolavslutningarna (= kört). På hemresan är det soprent på business hela Juni/Juli. Så alternativen blir antingen 2x poäng linjerna eller Saudia (som alltid endast släpper 1 biz säte/rutt).

Ja nu är det tomt. Minns jag såg 4 platser typ 20-22 Juni DPS-xxx-AMS, det kanske är för tidigt med tanke på loven.

Finns/fanns ju ”mycket” ditresor till ex SIN, därifrån kan man bygga vidare SIN-DPS.
Det fanns 8 platser biz SGN-CDG under Juli tidigare i veckan.

Last edited:
Hej, tittar på semesterresa nästa sommar.
Kan lösa hela altet till Arlanda, men skulle hellre flyga till LPI. Kan boka enbart till AMS nu för att invänta biljetter till LPI och i nödfall lägga på ARN senare, till problemet, det är openjaw, så jag tolkar det som att jag behöver lägga på feeders LPI-AMS ToR vid samma tillfälle för att få igenom biljettering pga. annars double open jaw.
Tips på vägen? Boka till ARN och ta den "omvägen" eller boka till AMS och invänta feeders?

Hej! Försökte boka en Sky Team award hos SAS kundtjänst. Jag har hittat ZUR-RUH-BKK BKK-RUH-CDG-OSL-ARN. Agenten hävdar att d n inte går att boka pga dubbel open jaw. Är det inte bara en Open Jaw och borde gå att boka?

Toppen