Stegen tar ganska lång tid, och under tiden ska man inte röra något. Jag fick processen avbruten med ringen för att kontakten bröts.Jag får inte till det alls här hemma. Lyckas lägga till ringen i mobilen utan problem men när jag ska synka den mot kortet (de 10 stegen) så verkar inte appen känna av ringen alls.
Jag har Android men min fru med iPhone har samma problem.
Menar du att den finns i tapster-appen under "My wearables"? Jag var i ett liknande läge med ett armband där kortet inte godkändes, men kunde klicka upp armbandet i appen och lägga till ett annat kort utan problem.Jag får inte till det alls här hemma. Lyckas lägga till ringen i mobilen utan problem ...
Tack för inspel! Efter mycket pillande med detta är båda ringarna nu tillagda och testade. Det funkar!Stegen tar ganska lång tid, och under tiden ska man inte röra något. Jag fick processen avbruten med ringen för att kontakten bröts.
Menar du att den finns i tapster-appen under "My wearables"? Jag var i ett liknande läge med ett armband där kortet inte godkändes, men kunde klicka upp armbandet i appen och lägga till ett annat kort utan problem.
Om det inte går, kanske testa att ta bort det från appen "Edit - Remove Wearbale" och starta om?
Jag har upplevt liknande, inget svar från kundsserviceBesvikelse!
Jag mailade Tapster och nu tre veckor senare och med fyra påminnelser har jag fortfarande inget svar från kundtjänst.
Ska dock säga att det nu löst sig. När de väl svarade löste allt sig mycket snabbt och smidigt.Jag har upplevt liknande, inget svar från kundsservice
Bra, mitt löste sig inte, jag orkar inte följa upp mer, så jag vaskar mitt billiga bandSka dock säga att det nu löst sig. När de väl svarade löste allt sig mycket snabbt och smidigt.
Enligt Eurobonusguiden.se på deras Instagram sida kommer det 21;e + 22;e augusti gå att klämma och känna på ringen i SAS Gold lounge på Arlanda![]()
Kommer vara representanter både från SAS och Tapster på plats![]()
Det är något av en ordvits, då "square" även är slang för gammalmodig, tråkigJa, det var ordentligt med reklam för ringarna (”Cards are square”, vilket ju förvisso är inkorrekt)