Thornado
Medlem
Nu insåg jag dessutom ikväll att det hade varit bra att ha tillgång till sitt Scandickonto....
Har just nu strax under 7000 poäng hos Scandic (kan enbart se poängsaldot via mitt EB-konto) och ska denna vecka bo en natt där det finns ett Scandichotell för 10k poäng per natt, men betalnätter kostar 1100-1700 (1700 för detta Scandic, 1100 för andra hotell). Så det hade ju varit en bra deal att kunna föra över 2000 EB-poäng och boka natten för poäng, men detta går ju inte när jag inte kan logga in hos Scandic...
Scandic, det här gjorde ni bra!
(eller åtminstone, en kundtjänstmedarbetare)
Ringde till kundtjänst idag för att återigen prata om detta problem jag har med mitt konto. Hon jag pratade med var väldigt förstående och försökte lite olika lösningar på sin sida, men konstaterade till slut att hon behövde skapa ett ärende hos IT och tyckte det var konstigt att jag inte fått återkoppling på tidigare ärendet.
Jag nämnde att jag hade hoppats kunna boka en poängnatt den här veckan, men att det inte går när jag inte kan logga in. Hon erbjöd sig att hjälpa mig med bokningen, men jag förklarade då att jag inte har nog många Scandicpoäng utan skulle behöva föra över från Eurobonus. Då tyckte hon att de kunde göra ett undantag eftersom jag haft så mycket problem och låta mig få boka en natt för de poäng jag har istället. Så hon bokade helt sonika in mig på en poängnatt på ett hotell som skulle kostat 10k poäng per natt och lät mig bara betala de dryga 6900 poäng som fanns på mitt Scandickonto.