Xilan
Medlem
Ja jag tänkte ifall de hade ändrat nåt. Jag avvaktar några dagar och hör sen av mig om det inte rättat till sig.
Ja jag tänkte ifall de hade ändrat nåt. Jag avvaktar några dagar och hör sen av mig om det inte rättat till sig.
När jag fick mina poäng senast (i våras), så bokfördes de på samma rad i historiken... Möjligt att det ändrat sig sedan dess iofs.Ja jag tänkte ifall de hade ändrat nåt. Jag avvaktar några dagar och hör sen av mig om det inte rättat till sig.
Jag har samma. Två resor där jag inte fått nivåpoäng ännu en vecka efteråtFick båda typerna av poäng så sent som i förrgår, då jag blev medveten i år.
Visa bifogad bild 167685
Men däremot fick jag förra veckan bara bonuspoäng, inga nivåpoäng, för en resa VNO-ARN i Go Light som synes ovan. Åt andra hållet fick jag poäng. Så det verkar finnas lite slumpmässiga problem med nivåpoäng-tilldelningen i största allmänhet. I slutet av april fick jag 400 nivåpoäng för lite (biobiljett-bonusen uteblev) på ett av fyra segment på en t.o.r., så inte första gången i år som nivåpoäng uteblir för mig.
Produkten är faktiskt riktigt trevlig; priset per tvätt är väl dock avsevärt mycket högre än vanligt pulver (även "premium"märken).Någon som kan kommentera på hur bra dessa laundry sheets är?
Rekommenderas de?
Hur funkar det? Om jag handlar fyra stycken laundry sheets på ett köp, räknas det som ett steg eller fyra?