Senaste nytt

Dubbla poäng på inrikesresor med SAS i augusti

Jag tycker den här kampanjen är skitbra - fick 650 nivåpoäng och 375 bonuspoäng inbokat på kontot igår (yes, mer nivåpoäng än bonuspoäng). Problemet? Har inte gjort en inrikes revenue resa på år och dar och framförallt inte i sommar, bokade dock en bonusresa VBY - ARN åt sonen i juli så antar att det är den som spökar… Men poäng på poängresa är ju bra

Är inte detta fel? Borde inte bonus ligga på 2x975?
IMG_0326.jpeg

Trevligt!
De kör fixar bakåt i tiden nu, jag har fått korr för samtliga flyg i början av augusti, inlagt 13 augusti.

Kred till de som jobbat hårt för att få ordning på det! Det borde ha fungerat från början, men det har i alla fall fått uppmärksamhet och prioritet internt så att det löste sig relativt snabbt. :)

Om det ser likadant ut för alla och att man nu räknar med att det fungerar automatiskt framöver så var väl svaret från kundtjänst förståeligt - inte pilla i enskilda kundkonton eftersom en heltäckande lösning var på gång. Kundtjänst kunde iofs varit tydligare med att man räknade med att alla konton skulle korrigeras automatiskt inom kort, men men. Klart bättre än SJ och deras hysteriskt förvirrade kampanjen i julas..

Jag har inte fått några nivåpoäng alls för mina ben igår? Bonuspoängen trillade som vanligt in direkt efter landning men nivåpoängen har inte kommit på något av benen igår? Aldrig varit med om innan?

Toppen