Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Nivåpoäng) tråd

Hej, ligger lite efter med nivåpoängen hos SAS. Skulle behöva registrera drygt 5000 poäng innan september är slut. Jag har redan fixat Conscious Traveler poängen så tyvärr går det inte att ta den vägen.
Någon som har något tips på en prisvärd resa som ger många nivåpoäng?
Eller är det följande som ger mest för pengarna, Smart Plus för ToR i Europa som ger 3000 Nivåpoäng.

Hej, ligger lite efter med nivåpoängen hos SAS. Skulle behöva registrera drygt 5000 poäng innan september är slut. Jag har redan fixat Conscious Traveler poängen så tyvärr går det inte att ta den vägen.
Någon som har något tips på en prisvärd resa som ger många nivåpoäng?
Eller är det följande som ger mest för pengarna, Smart Plus för ToR i Europa som ger 3000 Nivåpoäng.
Fram tills sista september i år är det bio biljetter i go eller plus som gäller. Läs tillbaka i tråden för tips om destination och rutter.

Tackar, det är en lång tråd men jag ska leta :)
Gissar att jag får leta efter en flygning med en mellanlandning och en klass med lagom med poäng.

Ska åka till Sofia i September med jobbet men det verkar svårt att hitta något som ger poäng hos SAS eller har något ett bra tips?

London är ju ett trevligt alternativ. Åker man ARN-CPH-LON verkar det vara i klass A dvs 200% och då skulle en ToR ge 8000 nivåpoäng för ca 3800 kr. Det låter för mig som bra valuta för pengarna och en trevlig resa.

London är ju ett trevligt alternativ. Åker man ARN-CPH-LON verkar det vara i klass A dvs 200% och då skulle en ToR ge 8000 nivåpoäng för ca 3800 kr. Det låter för mig som bra valuta för pengarna och en trevlig resa.
Nu hade jag fått det helt om bakfoten, hittade den uppdaterade listan med vad de olika klasserna ger inom Europa och Skandinavien. Synd :-(

Toppen