Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Jag är nog den mest trogna kund ett företag kan ha.
Samma frisör över 20 år , samma tandläkare i över 20 år, samma ICA butik i 15 år, har bara haft två arbetsgivare, när det gäller det privata tja det har väl varit troget mesta delen
20 år trogen mot SAS, 15 år trogen mot*A.
Karin på AF/KLM kommer att få mig att bli otrogen!
Hon har fått mig att börjat även kolla på AF/KLM nu när mitt SAS kort matchars.
Tack för tippset på BC!

Last edited:
Nu fick jag mitt KLM bonuskort per mail och där står IVORY. :mad: Alltså om jag inte blev Gold så då fortsätter jag att flyga med SAS inom Europa fast de skulle vara dyrare än KLM.

Jag skulle inte bli förvånad om det tar ännu längre tid än 2v, framförallt om man reggade sig sent. Men har man fått bekräftelse när man gjorde matchningen så ska det nog komma ett guldfärgat kort förr eller senare.

Äsch, bättre tur nästa gång. Hade lite svårt att få tummen ur. Reagerade ärligt talat löjligt långsamt. :)

Lugn, det kommer säkert igen. :)
Själv avstod jag att statusmatcha den här gången. Jag hade (har) inga planer att flyga med Skyteam flygbolag.
Jag undviker som sagt China Southern och China Eastern så mycket det går i Kina...

Först stod det att kampanjen gällde till i maj
sen ändrade de till februari
och nu har de dragit tillbaka erbjudandet :rolleyes:
så blir det väl när något publiceras på alla forum, bl.a. FT och MP samt dyker upp på alla bloggar. Blir inte förvånad om vissa folk bunkrar status även om man inte planerar att flyga med alliansen i närmsta framtiden. Kommer kanske en ny kampanj nästa år. :)

Toppen