Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september

Jag höll på att ramla omkull lunchtid under gårdagen över vad som såg ut att vara ett enormt släpp av Delta. Hundratals alternativ varje dag från amerikanska västkusten till Europa och tillbaka. Aldrig sett något liknande. Vidöppet även inrikes USA.

Satt för dåligt till för att boka något just då och vid 16-tiden var allt borta. Tillbaka till absolut inget utbud alls.
Någon som hann boka något eller var det bara spökplatser tro?
Ja, det händer då och då. Kommer ut 7 platser med Delta till/från alla möjliga destinationer. De försvinner lika fort, är spökplatser som du skrev. Finns aldrig som bokningsbara på SAS sida.

Ja, det händer då och då. Kommer ut 7 platser med Delta till/från alla möjliga destinationer. De försvinner lika fort, är spökplatser som du skrev. Finns aldrig som bokningsbara på SAS sida.
det sjuka var att allt var bokningsbart även på SAS sida. Eller dom fanns i varje fall även där när jag sökte. Försökte dock inte trycka igenom bokningen då jag behövde ringa in för min ev bokning och inte hade tid.

Det är väl regnsäsong då? Lite som med ICN/TYO, det finns tillgänglighet men inte då man vill åka.
Det är väl just det som är hela poängen med tillgängligheten hos EuroBonus/SkyTeam, går att hitta tillgänglighet på enstaka datum under lågsäsong. Undantaget om man vill resa till USA eller Indien med Virgin där man kan hitta platser året om.

Toppen