Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Har Strawberry begränsat tillgången med bonusnätter med de gamla poängen? Man verkar inte kunna hitta bonusnätter via den vanliga bokningen längre utan måste gå in på "boka bonusnätter" och välja ett specifikt hotell för att söka. Dessutom finns inte alla hotell med...
Något konstigt har hänt. Har försökt att boka ett par olika hotell i Sundsvall på några olika datum i 2026 och får svar varje gång att det är fullbokad.
Gick däremot att hitta rum i 2025.
Och jag kan lova att hotellen har många lediga rum de datumen jag har försökt. Det verkar som om de har stängt av möjligheten att boka bonus nätter i år för vistelse nästa år. Idioter.

Något konstigt har hänt. Har försökt att boka ett par olika hotell i Sundsvall på några olika datum i 2026 och får svar varje gång att det är fullbokad.
Gick däremot att hitta rum i 2025.
Och jag kan lova att hotellen har många lediga rum de datumen jag har försökt. Det verkar som om de har stängt av möjligheten att boka bonus nätter i år för vistelse nästa år. Idioter.
Försökte lite mer. Comfort och Quality i Sundsvall kan inte bokas för 2026. Det kan däremot Clarion.

En av de bästa förmånerna, nyttjat den mycket men nu är det bara 3 nätter kvar att boka.
Det var kanske t o m den bästa förmånen. Så många nätter som bokats till event för bara 7500-20000 NCP istället för 3000kr++

Slutet närmar sig nu, enbart bott på poäng sedan Scandic BFF startade. Nu en bra bit under 200k kvar. Jag kommer sakna dessa besparingar genom min f d favoritkedja.

Här står det att bonuspoängen är giltig till 31 december 2025.
Användning betyder troligen när du växlar in, inte när du bor.
Screenshot_2025-07-07-17-04-43-586_com.android.chrome.jpg

Det var kanske t o m den bästa förmånen. Så många nätter som bokats till event för bara 7500-20000 NCP istället för 3000kr++
Jag försökte använda den förmånen förra året men det gick inte och det hänvisades till någon lista som är hemlig så med andra ord kan dom bara godtyckligt neka.

Spelar väl ingen roll längre iofs

Toppen